مراحل گرفتن نفقه به جای تکمکین و چگونگی آن

مراحل گرفتن نفقه به جای تکمکین و چگونگی آن, وکیل مهریه طلاق تهران متخصص وکالت مهریه طلاق, مهریه در عقد موقت و دائم, ‏مهریه بیش از 110 سکه, ‏ویژگی های مهریه طلاق, هزینه وکیل مهریه و طلاق در تهران, وکیل تسخیری برای مهریه

مراحل گرفتن نفقه به جای تکمکین و چگونگی آن

۳,۶۴۸ بازديد

وکیل دادگستری تمکین در لغت به معنای الزام است و معمولا در عرف ما برای زنان استفاده می شود، یعنی زن موظف است در مقابل شوهر خود به یکسری وظایف پایبند باشد وحقوق شوهر خود را رعایت نماید.
و همانطور که گفتیم، زن و مرد موظف هستند تکالیف خود را در برابر یکدیگر انجام دهند و با یکدیگر حسن معاشرت داشته باشند. در غیر اینصورت، عدم تمکین هر یک از زوجین، مصداق نشوز است.

زن در چه موردی مطابق قانون اجازه دارد تمکین نکند

دوشیزه تا زمانیکه مهر خویش را از همسرش دریافت ننموده می تواند تمکین ننماید و این عدم تمکین زوجه، حق نفقه او را ساقط نمی نماید.

وکیل طلاق

مردان چه زمانی دادخواست تمکین می دهند

شکایت تمکین مانند همه شکایتهای حقوقی مقدماتی دارد. مردان پس از حضور در دادگاه درباره قهر همسرخود نکات مشترکی عنوان می نمایند مثلا همسرم گفت اگر این خانه را به نام من نزنی منزل مشترک را ترک خواهم کرد.
برخی زنان در جلسات دادگاه حضور نمی یابند و تصور می کنند این مسئله به آنها کمک می کند. چون روزنه امیدی اگر باشد به نفع طرف مقابل تمام می شود. و زن خودش راه و چاره دفاع را برخود می بندد.

چرا قبل از هر اقدامی با وکیل طلاق حرفه ای مشورت نمیکنید؟
  • 09121404305

چه راه حلهای قانونی برای زنان وجود دادند که نفقه بگیرند وتمکین نداشته باشند

زنان در شرایط خاصی می توانند تمکین نکنند و نفقه بگیرند. زمانی که مرد از نظر جسمانی زن را مورد ضرب وشتم قرار می دهد. با فحش، ناسزا و تهدید آرامش زن را می گیرد و با این رفتار غیر اخلاقی خود آسایش روان کودکان را بر هم زده است. مردان نیز می توانند مثلا نواری ضبط شده از همرشان به دادگاه ارائه بدهند که زن در آن ضبط صدا اقرار نموده که من تمکین نمیکنم.

شما میتوانید همین الان با وکیل خود در مورد پرونده تان رایگان مشاوره بگیرید

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.