افزایش مهریه پس از عقد نکاح

افزایش مهریه پس از عقد نکاح, وکیل مهریه طلاق تهران متخصص وکالت مهریه طلاق, مهریه در عقد موقت و دائم, ‏مهریه بیش از 110 سکه, ‏ویژگی های مهریه طلاق, هزینه وکیل مهریه و طلاق در تهران, وکیل تسخیری برای مهریه

افزایش مهریه پس از عقد نکاح

۳,۵۷۳ بازديد

افزایش مهریه پس از وقوع عقد عنوان مهریه را ندارد و در واقع تقبل دین توسط زوج محسوب میشود. 2- دعوی ناشی از مهریه قابل طرح در دادگاه عمومی می باشد و در صورتیکه در دادگاه خانواده هم طرح شود قابل رسیدگی است.
نظریه
افزایش مهریه پس از وقوع عقد عنوان مهریه را ندارد و مشمول مقررات مهریه مندرج در قانون مدنی نمی­باشد و در حقیقت تقبل دین توسط زوج محسوب می­گردد کاهش مهریه و یا بذل آن نیز با حضور و توافق زوجه بلا مانع می­باشد.

نظر وکیل مهریه در این مورد:
افزایش مهریه زوجه به استناد سند رسمی عنوان مهریه را پیدا نمی کند، این افزایش در غالب دین وتعهدی است که لازم الوفاءمی باشد. بنابراین زوجه می تواند درصورت عدم پرداخت آن از طرف زوج اقامه دعوی نماید واین دعوی قابل استماع است.
نظریه
افزایش مهریه پس از وقوع عقد عنوان مهریه را ندارد و فقط تقبل دین توسط زوج محسوب می­شود.
نظریه
افزایش مهریه زوجه پس از عقد نکاح طی سند اقرارنامه یا هر سند رسمی دیگر عنوان مهریه را نداشته و این افزایش می تواند دین و تعهدی بر ذمه زوج باشد که لازم الوفاءبوده و بر همین اساس زوجه می تواند در صورت عدم پرداخت آن از طرف زوج اقامه دعوی نموده و این دعوی قابل استماع می باشد و عدم امضاء زوجه ذیل سند مذکور تاثیری در تعهد زوج ندارد.

چرا همین الان با وکیل مورد نظر خود تماس نمیگیرید و از مشاوره رایگان نمیکنید؟!

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.