قانون استثنا قائل شده وزن را از دریافت مهر محروم نموده است

قانون استثنا قائل شده وزن را از دریافت مهر محروم نموده است, وکیل مهریه طلاق تهران متخصص وکالت مهریه طلاق, مهریه در عقد موقت و دائم, ‏مهریه بیش از 110 سکه, ‏ویژگی های مهریه طلاق, هزینه وکیل مهریه و طلاق در تهران, وکیل تسخیری برای مهریه

قانون استثنا قائل شده وزن را از دریافت مهر محروم نموده است

۳,۷۶۰ بازديد

وکیل دعوای خانوده

مهریه مطلبق ماده 1082قانون مدنی مهریه مبلغی است که در سند نکاحیه مطابق شرع، قانون وعرف توسط زن تعیین وپیشنهاد می گردد و مرد پس از قبول، آن را به صورت عندالمطالبه یا عندالاستطاعه در حق زن پرداخت می نماید. مهر در واقع نوعی تعهد مالی است که پرداخت آن مطابق قانون ایران، برمرد واجب بوده وزن هر وقت از همسرش مهرش را مطالبه کند باید در حق وی پرداخت گردد. مگرعندالاستطاعه باشدکه درخواست زوجه بابت مهریه اش بایدهنگامی مطرح گردد که زوج توانایی مالی پرداخت نفقه راداشته باشد.
 
همین الان با یک وکیل مهریه در تماس باشید و از مشاوره رایگان استفاده کنید.

دردو حالت است که قانون استثنا قائل شده وزن را از دریافت مهر محروم نموده است: 1-درصورتی که عقد نکاح باطل بوده اعم از دائم یا موقت 2-علت انحلال نکاح فسخ عقد باشد و نزدیکی بین زوجین صورت نگرفته باشد وزوجه باکره باشد مگر در عنن که همان ناتوانی جنسی مرد است برانجام عمل زناشویی، که نیمی از مهر به زن تعلق می گیرد. وکلای حق ستان با دانش منحصر به فرد وسوابق درخشان، پذیرای حل وفصل موضوعات ودعاوی شما هموطنان گرامی می باشد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.