قانون جدید تقسیط مهریه/ مشورت حقوقی با وکیل مهریه

قانون جدید تقسیط مهریه/ مشورت حقوقی با وکیل مهریه, وکیل مهریه طلاق تهران متخصص وکالت مهریه طلاق, مهریه در عقد موقت و دائم, ‏مهریه بیش از 110 سکه, ‏ویژگی های مهریه طلاق, هزینه وکیل مهریه و طلاق در تهران, وکیل تسخیری برای مهریه

قانون جدید تقسیط مهریه/ مشورت حقوقی با وکیل مهریه

۲,۳۱۹ بازديد
قانون جدید تقسیط مهریه/ مشورت  حقوقی با  وکیل مهریه 
قسطی کردن  مهریه  یکی از بحثهای  پرچالش امروز  دنیای  حقوق است  . با بالارفتن  آمار طلاق  در چند سال  اخیر در ایران  امار مهریه  و مبحث اجرای  آن  نیز بالا  گرفته  است  . در این  میان  موضوع قسطی کردن  مهریه و پرداخت ماهانه و سالانه ان کمک دستگاه  قضا برای  کاهش  زندانیان  مهریه  بود  .
موضوع  تقسیط مهریه  را با  مشاوره  وکیل مهریه بیشتر توضیح خواهیم  داد  در ادامه  مطلب  با ما باشید  .


قانون جدید تقسیط مهریه/ مشورت  حقوقی با  وکیل مهریه 

وکیل برای قسطی کردن  مهریه 

در مورد  مهریه  و شرایط  پرداخت اون در  مقالات  و مطالب گذشته  توضیح  دادیم  . در ادامه بحثمون به  شرایط و امکان قسطی کردن  مهریه  می پردازیم  و اینکه آیا این  موضوع  امکانپذیر است  یا  نه  .

وکیل مهریه  در  موسسه  حقوقی  مدافع  حق پارسیان  به  شما شرایط قسطی کردن مهریه  را توضیح  می دهد .

و بیان  میکند  که راهکارهایی باید  انجام داد  که بشود  مهریه  رو  اقساطی پرداخت کرد  .

 

 شرایط مهریه  قسطی

زوج برای  قسطی کردن  مهریه  باید  دادخواست  اعسار به  دادگاه بدهد   تا دادگاه  با  بررسی ان  و در صورت  گرفتن  رای  پرداخت مهریه را برای  زوج  اقساطی نمایید  .

دادخواست  اعسار  از  مهریه  چیست  ؟

“دادخواست اعسار، دادخواستی ساده است که مرد در آن اعلام می‌کند با توجه به این نکته که همسرش مطالبه مهریه کرده و او نیز توانایی پرداخت مهریه را به صورت یکجا ندارد، از دادگاه تقاضا می‌کند مهریه او قسطی شود.”

در  صورت  تایید  اعسار  یعنی  برای دادگاه  مسجل شد که مرد  توانایی پرداخت یکجای  مهریه  را  ندارد  پرداخت آن  بصورت  اقساط با تعیین  شرایط از سوی  دادگاه  مشخص می شود  .

تعدیل اقساط مهریه  چیست  ؟

گاهی ممکن است  از جانب زوج  با  کمک وکیل مهریه  او دادخواستی مبنی  ب تعدیل اقساط مهریه  به  دادگاه  ارائه  شود ،

در واقع  مرد  با  این  دادخواست میخواد  اقساط مهریه  را  هم باز با  اقساط  بلند مدت تر و  یا  کمتر  پرداخت کند که با توجه با  شرایط  جامعه  قاضی نسبت  به این  موضوع تصمیم  میگیرد  و در بیشتر مواقع  ممکن است  مورد  تایید  قرار بگیرد  و اقساط مهریه  باز بیشتر  و یا  میزان کمتری  پرداخت شود  .

در هر صورت  مباحث و موضوعات  مهریه  بسیار  وسیع  و گوناگون است  توصیه  می شود دراین  راستا حتما وکیل یا مشاور  به  پرونده  ورود کند تا بهترین  نتیجه  و دفاعیات  حال  شود  .

ارتباط مستقیم  با  وکیل مهریه  در  تهران  09121404305

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.