وکیل در پرونده چه نقشی دارد؟

وکیل در پرونده چه نقشی دارد؟, وکیل مهریه طلاق تهران متخصص وکالت مهریه طلاق, مهریه در عقد موقت و دائم, ‏مهریه بیش از 110 سکه, ‏ویژگی های مهریه طلاق, هزینه وکیل مهریه و طلاق در تهران, وکیل تسخیری برای مهریه

وکیل در پرونده چه نقشی دارد؟

۳,۷۹۶ بازديد
وکیل طلاق : وکیل به شخصی گفته می شود که از طرف موکل خود بدون تعهد به نتیجه و رای به نفع موکل، کارهای وی را انجام دهد و حق الزحمه او ارتباطی با نتیجه دعوی و اقدام وکیل ندارد.
وکیل طلاق

اقدامات اولیه

-به مخاطبین خود مشاوره حقوقی داده و در بسیاری موارد به عنوان نماینده آنها عمل میکنند.

-وکلا به دلیل داشتن شغل حساس خود و اینکه، چگونه از تنش به میان آمده میان طرفین کاهش دهد تا بتواند علیرغم انجام حرفه خویش، با آرامشی که میان آنها حکم فرما می کند نتیجه بگیرد و دعوا را یا رو به سازش ببرد و یا اینکه در شعبه دادگاه خانواده در جلسات رسیدگی حاضر شود.

 وکیل دعوای خانواده

-با توجه به نقش بسیار موثر وکیل در پرونده و این که متخصص این امر اوست، توانایی مدیریت جلسات و تفهیم دلایل و مستندات از وظایف اوست، هر صاحب منطقی را به این فکر وادار می کند، او در راهش زودتر و بهتر از من به نتیجه می رسد.

-به عنوان مثال افراد عادی نمی دانند در انواع طلاق چگونه عملکردی داشته باشند، چگونه و کجا مطرح کنند که به نفع آنها تمام شود. همه و همه از تاثیرهای مثبث وکیل در پرونده جدایی است.

وکیل طلاق چند نوع طلاق می تواند مطرح کند

-جدایی توافقی، که در آن طرفین با توافق بر همه موضوعات مالی و غیر مالی از یکدیگر جدا میشوند. پس بنا بر این زنی که از شوهر خود وکالت دارد می تواند برای شوهرش یک وکیل دادگستری برگزیند، که زن را مطلقه کند.

-طلاق دیگری که توسط وکیل طلاق مطرح می شود، جدایی یکطرفه به درخواست زوجه است، زیرا او با قرار گرفتن در عسر و حرج به دلیل آزارهای جسمی و روحی به وی که توسط زوج بر او تحمیل می گردد. مورد دیگر اینکه زوج در حبس باشد، نفقه و خرج و مخارج زن را ندهد، و اینکه 4 ماه متوالی و 9 ماه متناوب در منزل مشترک حضور نداشته باشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.